مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:502020-12-30سياسي

مخالفت مجلس با حذف معیارهای مدیر و مدبر بودن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری


نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف معیارهای مدیر و مدبر بودن از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.

- نمایندگان مجلس شورای اسلامی با پیشنهاد حذف معیارهای مدیر و مدبر بودن از طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری مخالفت کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نمایندگان مجلس شورای اسلامی در جلسه علنی صبح امروز (چهارشنبه) مجلس و در جریان بررسی طرح اصلاح موادی از قانون انتخابات ریاست جمهوری پیشنهاد مهرداد گودرزوند مبنی بر حذف ماده 4 این طرح را که به تعیین معیارهای مدیر و مدبر بودن باز می گشت، بررسی کرده و با آن مخالفت کردند.

مهرداد گودرزوند در توضیح پیشنهاد خود بیان کرد: تعیین معیارهای مدیر و مدبر بودن هم با اصل 119 قانون اساسی و هم با سیاست های کلی ابلاغی رهبری در تضاد است، از سوی دیگر این معیارهای تعیین شده جزیی بوده و معیارهای فراوان دیگری وجود دارد که با آنها می توان صلاحیت کاندیداها را احراز کرد.

این معیارهای تعیین شده امور بدیهی بوده که تصور آن می تواند موجب تصدیق داشتن این معیارها در عده ای شود و در حقیقت شاخص تمیزدهنده و قابل اندازه گیری نیست.

عباس گودرزی در مخالفت با این پیشنهاد اظهار کرد: بنده نیز در ابتدا با استناد به این که معیارهای مدیر و مدبر بودن و رجل سیاسی و رجل مذهبی براساس فرموده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مخالفت مجلس با حذف معیارهای مدیر و مدبر بودن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری

مخالفت مجلس با حذف معیارهای مدیر و مدبر بودن کاندیداهای انتخابات ریاست جمهوری