مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:152020-12-30سياسي

مسئولیت HSE موازی دیگر وظایف اداره کل محیط زیست خواهد بود


عضو شورای شهر تهران افزوده شدن مسئولیت ایمنی را به ماموریت های اداره کل محیط زیست را موجب ضعیف شدن این بخش از شهرداری ندانست و گفت: این مسئولیت موازی دیگر وظایف ادراه محیط زیست پیش می رود.

- زهرا صدراعظم نوری رییس کمیسیون سلامت محیط زیست و خدمات شهری در گفت وگو با خبرنگار مهر در خصوص طرح ایجاد اداره کل سلامت ایمنی و محیط زیست گفت: هدف ما این است که به رعایت نکات مسائل ایمنی محیط کار و فضای شهری در ارتباط با پیمانکاران و کارکنان و شهروندان بپردازیم.

وی با اشاره به اینکه برخی برداشتشان این است که با افزوده شدن مساله HSE به وظایف اداره کل محیط زیست، ما به دنبال ضعیف کردن این اداره کل هستیم، گفت: ما در این دوره فعالیت کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای شهر تلاش کردیم که جایگاه سازمانی این اداره کل بهبود پیدا کند و از فعالیت ستادی ارتقا یابد.

وی افزود: اگر بعضی از مأموریت های موازی به اداره دیگر سپرده شود و بتوانیم مسئله را حرکت بیشتر تلاش می کنیم که ایمنی را رعایت کنیم.

صدراعظم نوری درباره عدم سپردن این مسئولیت به سازمان آتش نشانی نیز اینگونه توضیح داد که این سازمان مأموریت های سنگینی را بر عهده دارد که عمدتاً درگیر آنها است و نمی توانیم بیشتر از این به آن مسئولیت بسپاریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولیت HSE موازی دیگر وظایف اداره کل محیط زیست خواهد بود

مسئولیت HSE موازی دیگر وظایف اداره کل محیط زیست خواهد بود