مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:152020-12-30سياسي

دفتر خدمات الکترونیک قضایی مستقر در زندان اراک راه اندازی شد


رییس کل دادگستری استان مرکزی از تجهیز باجه های دفتر خدمات الکترونیک قضایی مستقر در زندان اراک، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اراک و زندان خمین خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اراک حجت الاسلام و المسلمین سید عبد المهدی ظهر امروز در جمع خبرنگاران از تجهیز باجه های دفتر خدمات الکترونیک قضایی مستقر در زندان اراک، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اراک و زندان خمین خبر داد.

وی ادامه داد: در راستای تحقق سیاست های تحولی قوه قضاییه در دوره زعامت آیت الله رییسی و در جهت ایجاد دسترسی های آسان و بهره مندی از ابزار فناوری های نوین و اجرای خدمت رسانی و عدالت الکترونیک و همچنین تکریم مددجویان در زندان ها، با پیگیری کارشناسان معاونت آمار و فناوری اطلاعات دادگستری استان مرکزی و همکاری کارشناسان ندامتگاه مرکزی اراک و خمین، باجه دفتر خدمات الکترونیک قضایی مستقر در زندان مرکزی اراک، اردوگاه حرفه آموزی و کاردرمانی اراک و زندان خمین مستقر شد.

رییس کل دادگستری استان مرکزی تصریح کرد: با توجه به نیاز به شناسایی افراد در هنگام ارائه درخواست های قضایی به مانند شکواییه، لایحه، اظهارنامه به مراجع قضایی، ضعف بزرگی در این سیستم به دلیل عدم حضور زندانی در دفاتر خدمات قضایی وجود داشت که با همت کارشناسان این معاونت و همکاری مسئولان مربوطه د


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دفتر خدمات الکترونیک قضایی مستقر در زندان اراک راه اندازی شد

دفتر خدمات الکترونیک قضایی مستقر در زندان اراک راه اندازی شد