مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 06:152020-12-30اقتصادي

افت آب های زیرزمینی در خدابنده


مدیر امور منابع آب خدابنده با اشاره به انسداد 25 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان گفت: انسداد چاه های غیرمجاز نقش موثری در جلوگیری از تشدید افت آب های زیرزمینی دارد.

- ایسنا/زنجان مدیر امور منابع آب خدابنده با اشاره به انسداد 25 حلقه چاه غیرمجاز در این شهرستان گفت: انسداد چاه های غیرمجاز نقش موثری در جلوگیری از تشدید افت آب های زیرزمینی دارد.

کریم خدایی در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به انسداد 25 حلقه چاه غیرمجاز در خدابنده، اظهار کرد: تعدادی از ماموریت های امور منابع آب شهرستان در خصوص انسداد چاه های غیرمجاز در بخش مرکزی، سجاس رود و بخش بزینه رود بوده است.

وی با بیان اینکه خدابنده شامل سه دشت است که این سه دشت در محدوده مطالعاتی سجاس رود، قیدار و محدوده مطالعاتی گل تپه زرین آباد است، تصریح کرد: این سه دشت، سه آبخوان مهم دارد که طبق مطالعاتی که انجام شده است، هر سه آبخوان از سال 75 هر ساله در اثر حفر و بهره برداری از چاه های غیرمجاز به میزان نیم متر دچار افت آب های زیرزمینی می شود که قطعاً ادامه داشتن این شرایط به نفع ساکنان منطقه نیست.

این مسئول با اشاره به اینکه انتظار داریم از دستگاه های مربوطه برای حفظ و صیانت از منابع آب و نیز حفاظت از رودخانه ها با منابع امور آب شهرستان همکاری های لازم را داشته باشند، عنوان کرد: یکی از راه ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افت آب های زیرزمینی در خدابنده

افت آب های زیرزمینی در خدابنده