مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 دی 1399 ساعت 05:052020-12-30ورزشي

انتخاب جایگزین برای پاراکماندار فقید در برنامه کمیته ملی پارالمپیک


کمیته ملی پارالمپیک در حال بررسی جوانب است تا در صورت مساعد بودن شرایط «مالی و فنی» لازم، جایگزین مرحوم راضیه شیرمحمدی در بازی های پارالمپیک توکیو را مشخص کند.

- کمیته ملی پارالمپیک در حال بررسی جوانب است تا در صورت مساعد بودن شرایط مالی و فنی لازم، جایگزین مرحوم راضیه شیرمحمدی در بازی های پارالمپیک توکیو را مشخص کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مرحوم راضیه شیرمحمدی خردادماه سال گذشته همراه با تیم ملی پاراتیروکمان به محل برگزاری مسابقات قهرمانی جهان در هلند اعزام شد و توانست یکی از سهمیه های توزیعی این رقابت ها برای پارالمپیک 2020 توکیو را از آن خود کند.

یک ماه پس از این رویداد و موفقیت حاصل شده در آن اما راضیه شیرمحمدی در اثر سکته قلبی درگذشت و بدین ترتیب کاروان ورزش ایران فرصت در اختیار داشتن این پاراکماندار در میادین توکیو را از دست داد.

البته طبق قوانین کمیته بین المللی پارالمپیک، سهمیه مرحوم شیرمحمدی در واقع به پاراتیروکمان و کمیته ملی پارالمپیک ایران داده شده است و بر همین اساس امکان ارائه آن به یک ورزشکار دیگر وجود دارد.

کمیته ملی المپیک هم بر همین مبنا بررسی همه جوانب را در برنامه قرار داده تا در صورت مساعد بودن شرایط مالی و فنی، برای ورزشکار فقید تیم ملی پاراتیروکمان جایگزین جدیدی انتخاب کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتخاب جایگزین برای پاراکماندار فقید در برنامه کمیته ملی پارالمپیک

انتخاب جایگزین برای پاراکماندار فقید در برنامه کمیته ملی پارالمپیک