مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 22:002020-12-29سياسي

نظام پرداخت ها بر اساس کارسنجی صورت می گیرد


معاون توسعه مدیریت و منابع استانداری سمنان گفت: رسیدگی به دغدغه های کارکنان بایستی بازنگری در نظام پرداخت بر اساس کارسنجی صورت پذیرد که این مهم در دستور کار دفتر برنامه ریزی قرار دارد.

- فاطمه منصوری، در حاشیه بازدید از بخش بیارجمند شهرستان شاهرود و در نشستی با مسئولان این بخش اظهار کرد: بخشداری های استان و از جمله بخش بیارجمند به دلیل وسعت فضای تحت پوشش و پراکندگی جغرافیایی نیاز به تقویت بیشتری دارند.

وی به برخی مشکلات زیرساختی در شرق استان پرداخت و خاطرنشان کرد: در راستای رفع نیازها و بهبود زیرساخت ها در این بخش تا حد ممکن پیگیری لازم به عمل خواهد آمد.

معاون استاندار سمنان با تاکید بر عدم امکان تغییر تشکیلات در شرایط فعلی، از جذب نیروی انسانی در واحد عمرانی بخشداری طی مراحل آزمون استخدامی خبر داد.

وی با بیان اینکه فعلاً مجوزی برای ارتقای پست ها صادر نمی شود، گفت: با وجود این شرایط می بایست در شغلی که تصدی آن را بر عهده داریم متعهدانه و با علاقه به مردم خدمت رسانی کرد زیرا بخشداری ها محل رجوع مردم و نماینده دولت در هر بخش هستند از سوی دیگر برای رسیدگی به دغدغه های کارکنان بایستی بازنگری در نظام پرداخت بر اساس کارسنجی صورت پذیرد که این مهم در دستور کار دفتر برنامه ریزی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نظام پرداخت ها بر اساس کارسنجی صورت می گیرد

نظام پرداخت ها بر اساس کارسنجی صورت می گیرد