مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 20:502020-12-29اقتصادي

همکاری انجمن صنفی شرکت های خدماتی زنجان در اجرای طرح مشوق بیمه ای


مدیر توسعه کار آفرینی و اشتغال اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی از آغاز همکاری انجمن صنفی شرکت های خدماتی استان در راستای اجرای طرح مشوق بیمه ای در سطح استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از زنجان به نقل روابط عمومی اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان زنجان، جلسه هماهنگی اجرای طرح کارورزی و مشوق بیمه ای با حضور رییس انجمن صنفی شرکت های خدماتی استان برگزار و طی آن گام های پیش رو برای بهره مندی گروه های هدف طرح مورد بررسی قرار گرفت.

طیب جعفری با بیان اینکه طرح مشوق بیمه ای یکی از طرح های مناسب ایجاد اشتغال با هدف ترغیب و تشویق کارفرمایان کارگاه های تولیدی و خدماتی به استفاده از نیروی کار جدید است، گفت: با توجه به اصلاح دستورالعمل اجرایی طرح مشوق بیمه ای بستری مناسب برای استفاده هرچه بهتر از مزایای طرح توسط کارفرمایان و نیروی کار جدید فراهم شده است.

رییس انجمن صنفی کارفرمایی شرکت های خدماتی نیز ضمن اعلام آمادگی برای همکاری با اداره تعاون، کار و رفاه اجتماعی، افزود: طرح مشوق بیمه ای یکی از طرح های کارآمد است که می تواند با توانمندسازی نیروی کار جدید و همچنین پیشبرد اهداف کارفرمایان بسیار موثر واقع شود.

داداشی افزود: با توجه به هماهنگی به عمل آمده با مدیریت توسعه کار آفرینی و اشتغال از ابتدای دی ماه سال جاری، زمی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همکاری انجمن صنفی شرکت های خدماتی زنجان در اجرای طرح مشوق بیمه ای

همکاری انجمن صنفی شرکت های خدماتی زنجان در اجرای طرح مشوق بیمه ای