مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 18:352020-12-29سياسي

9 دی، حماسه ای جاودان/ بصیرت مردم از تکرار فتنه 88 در 1400 جلوگیری می کند


مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه قشم گفت: حماسه 9 دی این روز را به عنوان یک یوم الله و بیمه کننده نظام جمهوری اسلامی ایران برای همیشه در تاریخ به ثبت رسانده است.

- حجت الاسلام امید درویشی شامگاه امروز در گفت وگو با خبرنگار فارس در قشم اظهار داشت:  برخی می گویند وقایع سال 1388 فتنه نبود و اتفاقاتی که رخ داد یک جنگ سیاسی، مسئله ای انتخاباتی بود و درگیری چند نامزد انتخاباتی با یکدیگر بود که نهایت به اختلافات گروه های سیاسی داخلی منجر شد.

وی با بیان اینکه نظریه دیگر آن است که حقیقتا پروژه ای بوده که 10 تا 15 سال پیش پیش بینی شده بود، افزود: طبق فرمایش رهبری و بنابر شواهد، فتنه 88 یک پروژه از پیش تعیین شده است که برنامه ریزی عملیاتی آن 10 تا 15 سال طول کشیده است.

مسوول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج سپاه قشم تصریح کرد: از ابتدای پیروزی انقلاب دشمنان ما در صدد براندازی نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بوده اند و بعد از رحلت امام(ره) با برنامه ریزی 10 ساله در سال 1378 فتنه ای موسوم به کوی دانشگاه را به وجود آوردند که با ورود نیروهای ارزشی و انقلابی خنثی شد.

حجت الاسلام درویشی ادامه داد: برنامه ریزی دشمن به قدری دقیق است که دقیقا 10 سال بعد در سال 1388 دوباره فتنه ای به وجود می آید که اینبار فتنه تقلب در انتخابات برای براندازی نظام مق


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

9 دی، حماسه ای جاودان/ بصیرت مردم از تکرار فتنه 88 در 1400 جلوگیری می کند

9 دی، حماسه ای جاودان/ بصیرت مردم از تکرار فتنه 88 در 1400 جلوگیری می کند