مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 17:202020-12-29سياسي

چه کسی به دنبال القای تقابل حوزه با روحانی است؟


القای تقابل و تخاصم دولت با حوزه­ های علمیه و روحانیت، آن­ هم در دولتی که رییس آن معمم است، در ماه­ های پایانی فعالیت­ اش، فایده چندانی برای شعارسازان و پلاکاردسازان ندارد؛ - به گزارش سایت قطره و به نقل ازجماران؛ ایرنا نوشت: این روزها در شرایطی که کشور، با تلاش های انجام شده، سختی های بی سابقه در نتیجه جنگ اقتصادی و معضلات ویروس کرونا را طی می کند، برخی رفتارها علیه مسئولان کشور به عناوین اقدامات خودجوش! فضا را به سمتی برده که حاکی از شروع تبلیغات انتخابات ریاست جمهوری 1400 با جهت گیری خاصِ القای تقابل حوزه با رییس جمهوری است.

اگر مرداد 97 یکی دو دست­ نوشته از جمله پلاکارد معروف استخر فرح در یک تجمع خبرساز شده بود؛ حالا تکرار و تواتر شعار و هتاکی علیه رییس جمهوری، هرگونه شائبه­ اتفاقی بودن و خودجوش بودن را منتفی کرده است؛ حتی اگر جرقه و آغاز ماجرای دی ماه 96 در دیگر شهر مذهبی کشور را نادیده بگیریم، حداقل از در دو سال و نیم گذشته، چهار بار فحاشی و تهدید حسن روحانی در تجمعی محدود و مشابه تکرار شده است؛ آبان 98 در مراسم روز ملی مبارزه با استکبار، در راهپیمایی 22 بهمن 98، آذرماه 99 و جمعه 6 دیماه در مراسم بزرگداشت 9 دی در قم.

لحن، مضمون و خطاب بی پروای این جماعت، گاه رسانه­ های معاند را هم به حیرت می­ اندازد و سایت منافقین- کینه توزترین دشمن کشور- ر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چه کسی به دنبال القای تقابل حوزه با روحانی است؟

چه کسی به دنبال القای تقابل حوزه با روحانی است؟