مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 17:102020-12-29پزشكي

رشد 300 درصدی اهدا عضو در خوزستان/ صدور مجوز پیوند قلب


علی رغم کاهش 60 درصدی اهدای عضو در کشور اما این سنت حسنه و زندگی بخش در خوزستان رشد 300 درصدی داشته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اهواز، فرهاد ابولنژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز در جمع خبرنگاران، اظهار کرد: خوشبختانه با تلاش و برنامه ریزی تیم پیوند اعضای دانشگاه، خوزستان در حال تبدیل به یکی از قطب های اصلی پیوند اعضا در کشور می باشد.

وی گفت: در چند روز اخیر شاهد اعمال موفق پیوند 5 ارگان حیاتی به 5 بیمار نیازمند بودیم که با اینکار زندگی دوباره ای به چند نفر از هم استانی هایمان بخشیده شد؛ علاوه بر پیوند کبد و کلیه، مجوز انجام پیوند قلب نیز اخذ شده و ان شاءالله به زودی شاهد انجام پیوند قلب در خوزستان خواهیم بود.

ابول نژادیان عنوان کرد: علاوه بر توسعه اتاق های عمل و icu پیوند ، در حال توسعه مرکز اهدا و فراهم آوری اعضا و نسوج پیوندی استان خوزستان نیز هستیم که بتوانیم با توان بیشتری به مردم شریف استان خوزستان و حتی استان های همجوار ارائه خدمت کنیم.

وی افزود: در چند ماه اخیر هم علی رغم کاهش 60 درصدی اهدای عضو در کشور اما این سنت حسنه و زندگی بخش در خوزستان رشد 300 درصدی داشته که امیدواریم با مشارکت مردم عزیز و فرهنگ سازی توسط رسانه ها، بیش از گذشته شاهد انجام این خیرات ماندگار باشیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رشد 300 درصدی اهدا عضو در خوزستان/ صدور مجوز پیوند قلب

رشد 300 درصدی اهدا عضو در خوزستان/ صدور مجوز پیوند قلب