مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 17:052020-12-29پزشكي

غربالگری 160 هزار نفر از جمعیت رفسنجان و انار در طرح شهید سلیمانی


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با اشاره به اجرای طرح بزرگ بهداشتی شهید سلیمانی گفت: تاکنون 160 هزار نفر از جمعیت رفسنجان و انار در این طرح تاکنون غربالگری شدند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، علی اسماعیلی ندیمی ظهر سه شنبه در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان رفسنجان، گزارشی از وضعیت بیماری کووید 19 در حوزه دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ارائه و اظهار کرد: تا ساعت هشت صبح امروز تعداد موارد بستری قطعی ابتلاء به کووید 19، 23 بیمار و موارد مشکوک 28 مورد است.

وی افزود: در بخش های ویژه تعداد چهار بیمار قطعی داریم و تعداد مواردی که با تشخیص احتمالی بستری هستند در آی سی یو 6 نفر است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان با بیان اینکه با کاهش فوتی ها مواجه ایم و بعضی روزها هیچ مورد فوتی نداریم، افزود: تست های مثبت را در روزهای آتی و محدوده تست گیری را گسترش خواهیم داد تا بیماریابی بیشتری انجام شود.

ضمن آنکه بعد از پیک مهر و آبان و تا حدودی در آذرماه، به علت رعایت پروتکل های بهداشتی و مقرراتی که ستاد کرونای شهرستان اجرا کرد، دی ماه نسبتاً آرامی را طی می کنیم.

وی در عین حال گفت: در آینده به احتمال زیاد پیک های بعدی را خواهیم داشت و در پوشش طرح شهید سلیمانی و مراعات کردن مردم می توانیم پیک ملایم تری را تجربه کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

غربالگری 160 هزار نفر از جمعیت رفسنجان و انار در طرح شهید سلیمانی

غربالگری 160 هزار نفر از جمعیت رفسنجان و انار در طرح شهید سلیمانی