مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 16:452020-12-29اقتصادي

رفع مشکلات بیمه مجریان صنعت ساختمان نیازمند بازبینی قوانین است


رییس انجمن صنفی سازندگان مشهد گفت: سازمان بیمه تأمین اجتماعی باید جهت اعتباربخشی به قراردادهای مجریان ذیصلاح و شناسایی و ارائه کد کارگاه به قراردادهای فیمابین مالک و مجری از طرف این سازمان اقدامات قانونی لازم را انجام دهند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از مشهد به نقل از روابط عمومی انجمن انبوه سازان خراسان رضوی، سعید سلگی با اشاره به مشکلات شرکت های مجری ذیصلاح در مورد بیمه تأمین اجتماعی اظهار کرد: با وجود پیگیری های زیادی که از طرف انجمن صنفی سازندگان طی سال های گذشته انجام شده، سازمان تأمین اجتماعی به بهانه اینکه طرف قرارداد آنها مالکین بخش خصوصی و اشخاص حقیقی هستند، کدشناسایی کارگاه جهت تنظیم و ارسال لیست بیمه افراد تحت مسئولیت مجریان را نمی دهد.

رییس انجمن صنفی سازندگان مشهد افزود: از طرف دیگر چون مالکین نیز رغبتی به ارسال لیست بیمه کارگران به این سازمان را ندارند، اعضای مجریان ذیصلاح اعم از مدیران و مهندسان اعزامی مرتبط و مستقر در محل پروژه ها را نیز نمی توانند از محل قرارداد تحت مسئولیت خود بیمه کنند.

وی ادامه داد: همچنین طبق مقررات فعلی سازمان تأمین اجتماعی چون مالکین پروژه های بخش خصوصی ملزم به ارسال لیست بیمه تأمین اجتماعی نیستند، با وجود اینکه در زمان صدور پروانه مبالغ قابل توجهی(بابت هر متر مربع بالغ بر 200


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رفع مشکلات بیمه مجریان صنعت ساختمان نیازمند بازبینی قوانین است

رفع مشکلات بیمه مجریان صنعت ساختمان نیازمند بازبینی قوانین است