مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:552020-12-29بين الملل

کوهن: عفو های ترامپ باعث سقوطش خواهد شد


وکیل سابق رییس جمهور آمریکا پیش بینی کرد او در روز های آینده اعضای خانواده اش را هم مورد عفو قرار دهد، اما گفت به دلایل حقوقی ممکن است این فرمان ها در نهایت به ضرر خود او تمام شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از فارس، مایکل کوهن وکیل شخصی و کار چاق کن سابق دونالد ترامپ، رییس جمهور آمریکا به او درباره فرمان های عفوش در روز های پایانی ریاست جمهوری هشدار داد.

کوهن که به دلیل چند محکومیت در حبس خانگی است، در مصاحبه با شبکه ام اس ان بی سی گفت اگر او گفتن حقیقت را انتخاب نکرده بود، یکی از این عفو ها را دریافت می کرد.

ترامپ در روز های اخیر تعدادی از متحدان سیاسی خود از جمله مایکل فلین ، پائول منافورت ، چارلز کوشنر ، راجر استون و جورج پاپادوپولوس را مورد عفو قرار داده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازاسپوتنیک ، کوهن معتقد است در روز های آینده هم این روند ادامه خواهد یافت و ترامپ قصد دارد مهمترین آدم های زندگی اش را هم عفو کند.

کوهن در توضیح این مسئله گفت ترامپ قصد دارد هر بار با بخشیدن عده ای مردم آمریکا را خسته کند و هر بار که آن ها به رسانه ها گوش می دهند، خبر عفو تعدادی را بشنوند تا جایی که دیگر بگویند بس است لطفا فقط برو.

وی در ادامه گفت هنوز روز های زیادی از دوره ترامپ مانده و این زمانی است که او تلاش خواهد کرد قدرت عفو خود را برای جارد کوشنر (داماد ترامپ)، دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کوهن: عفو های ترامپ باعث سقوطش خواهد شد

کوهن: عفو های ترامپ باعث سقوطش خواهد شد