مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:502020-12-29سياسي

فردا گزارش کمیسیون اصل 90 درباره نحوه ارائه بودجه قرائت می شود


قرار است فردا در صحن علنی، گزارش این کمیسیون درباره طرز کار دولت در ارائه لایحه بودجه 1400 کل کشور قرائت شود.

- سخنگوی کمیسیون اصل نود مجلس گفت: قرار است فردا در صحن علنی، گزارش این کمیسیون درباره طرز کار دولت در ارائه لایحه بودجه 1400 کل کشور قرائت شود.

علی خضریان سخنگوی کمیسیون اصل 90 مجلس در گفتگو با خبرنگار مهر در تشریح نشست امروز این کمیسیون گفت: برای این نشست از همتی رییس کل بانک مرکزی دعوت بعمل آمده بود تا دو موضوع تأمین ارز و ارز با منشأ خارجی و همچنین استنکاف این بانک از قبول بازرسی سازمان حسابرسی مورد بحث و بررسی قرار بگیرد.

وی ادامه داد: بخشی از پرونده عدم استنکاف بانک مرکزی نسبت به بازرسی قانونی سازمان حسابرسی که عامل مهمی برای ایجاد شفافیت مالی است، مربوط به سال های گذشته است و براین اساس قرار بود تا پاسخ همتی نسبت به این پرونده شنیده و سپس کمیسیون اصل نود درباره آن تصمیم گیری کند که رییس کل بانک مرکزی در این نشست حضور نیافت.

خضریان تصریح کرد: علی رغم حضور مسئولان مربوطه و معاونان بانک مرکزی در این جلسه تصمیم کمیسیون اصل نود مجلس براین شد که طبق ماده 2 فصل دوم صلاحیت و حدود اختیارات این کمیسیون مبنی بر امکان ارجاع این پرونده به قوه قضاییه و همچنین گلایه شدید اعضا نسبت به معطل ماندن رسیدگی به پرونده هایی با این حجم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فردا گزارش کمیسیون اصل 90 درباره نحوه ارائه بودجه قرائت می شود

فردا گزارش کمیسیون اصل 90 درباره نحوه ارائه بودجه قرائت می شود