مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:402020-12-29اقتصادي

توزیع آرد در کردستان عادلانه است؟


رییس سازمان صنعت و معدن استان کردستان گفت: متاسفانە آمار جمعیتی دقیقی در استان وجود ندارد تا براساس آن سهمیە بندی درست آرد صورت بگیرد.

- ایسنا/کردستان رییس سازمان صنعت و معدن استان کردستان گفت: متاسفانە آمار جمعیتی دقیقی در استان وجود ندارد تا براساس آن سهمیە بندی درست آرد صورت بگیرد.

محمد دروزمی امروز (9دی) در جلسه کارگروه اصلاح نظام یارانه گندم، آرد و نان استان کردستان در خصوص بحث میزان سهمیە آرد استان و شهرستان ها اظهار کرد: 15هزار و 20 تن آرد در آذر ماە توزیع شدە کە این توزیع آرد در استان بستە بە هر شهرستان متفاوت است.

وی در خصوص عدم آمار جمعیتی درست در خصوص شهرستان ها، عنوان کرد: شهرستان های بانە و مریوان جدای از جمعیت خود شهرستان از جمعیت مهمان برخوردارند کە سهمی در مصارف نان شهرستان دارند اما متاسفانە این آمار در آمار جمعیتی این شهرستان ها لحاظ نشدە است.

دروزمی اذعان کرد: از سال 95 تاکنون آمار رشد جمعیتی استان افزایش چشمگیری داشتە کە این آمار در برخی از شهرستان های استان بیشتر بودە است اما متاسفانە این آمار در سهمیە آرد شهرستان ها در نظرگرفتە نشدە است.

وی خاطرنشان کرد: باید در خصوص آمار جمعیتی و توزیع عادلانە سهمیە آرد در شهرستان ها پیگیری های لازم انجام شود و چنانچە تا بە امروز روند کار نادرست بودە و حقی از شهرستان ه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توزیع آرد در کردستان عادلانه است؟

توزیع آرد در کردستان عادلانه است؟