مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:252020-12-29اقتصادي

جواب پیامک ندهید؛ مشمول مالیات خانه خالی می شوید


حدود 1.

5 میلیون پیامک به مالکان واحدهای خالی از سکنه ارسال شده که پاسخ ندادند و اصلاح وضعیت سکونتی آنها، به منزله خالی بودن واحد مدنظر تلقی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از وزارت راه و شهرسازی، محمود محمودزاده افزود: سامانه املاک و اسکان قابلیت های لازم را از نظر زیرساختی دارد، اما قانون تکلیفی بر عهده دستگاه ها گذاشته که مکلف هستند اطلاعات برخط را به سامانه ارائه کنند که امیدواریم دستگاه ها اهتمام لازم را در این زمینه صورت دهند ضمن اینکه خانوارها نیز موظفند اطلاعات سکونتی شأن را در سامانه ثبت کنند.

وی اضافه کرد: مسئولیت وزارت راه و شهرسازی هم این است که اطلاعات دریافتی را پالایش و برنامه ریزی لازم را در سطوح مختلف بخش مسکن انجام دهد.

معاون وزیر راه و شهرسازی با تاکید بر اینکه سامانه مشکل خاصی از نظر فنی ندارد گفت: بر اساس اطلاعاتی که از دستگاه های مرتبط به دست آوردیم و واکاوی (آنالیز) سامانه 1.

5 میلیون واحد مسکونی خالی از سکنه شناسایی شد که به مالکان آن ها پیامک ارسال شد مالکان باید این اطلاعات را اصلاح یا در صورت صحت، تأیید می کردند؛ عدم تأیید به منزله خالی بودن واحد تلقی می شود.

محمودزاده افزود: ما برای بررسی مرحله آخر به مالکان پیامک ارسال کردیم که پاسخ بدهند اگر اعتراضی به نحوه شناسایی وضعیت خانه از سوی ساما


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جواب پیامک ندهید؛ مشمول مالیات خانه خالی می شوید

جواب پیامک ندهید؛ مشمول مالیات خانه خالی می شوید