مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 15:052020-12-29پزشكي

نوشابه گازدار بدون قند هم نخورید!


نوشابه های گازدار بدون قند برخلاف ادعایی که می کنند، بی ضرر نیستند بلکه به دلیل استفاده از قند مصنوعی، اسید فسفریک، طعم دهنده های مصنوعی و کافیین و .

- نوشابه های گازدار بدون قند برخلاف ادعایی که می کنند، بی ضرر نیستند بلکه به دلیل استفاده از قند مصنوعی، اسید فسفریک، طعم دهنده های مصنوعی و کافیین و .

برای سلامت من و شما ضرر دارند و چه بسا مصرف کننده به دلیل عبارت بدون قند از این نوشیدنی بیشتر هم استفاده کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه خراسان در ادامه نوشت: دکتر خدیجه رحمانی متخصص تغذیه درباره مضرات نوشابه های رژیمی به ما می گوید: به طور کلی نوشابه ترکیبات مفیدی برای بدن ندارد.

در تهیه نوشابه های گازدار بدون قند، از قندهای مصنوعی استفاده می شود که درجه شیرینی آنها از نوشابه معمولی بیشتر است و باعث افزایش استفاده از شیرینی می شود و دیگر ترکیبات آنها هم مضر است، به ویژه اینکه در طولانی مدت مصرف شود.

اما مضرات این نوشیدنی گازدار به همین جا ختم نمی شود و به همین دلیل در ادامه به قند شیرین کننده این نوشابه و تاثیر آن بر سلامت می پردازیم: نوشابه گازدار بدون قند، کالری، چربی، پروتیین و شکر ندارد و برای شیرین شدن به آن شیرین کننده مصنوعی اضافه می کنند؛ شیرین کننده ای که هنوز هم متخصصان تغذیه درباره اثر آن اختلاف نظر دارند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نوشابه گازدار بدون قند هم نخورید!

نوشابه گازدار بدون قند هم نخورید!