مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 14:202020-12-29سياسي

توسعه متوازن گردشگری، ضرورت برنامه ریزی امروز و نیاز دنیای پساکرونا


معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در یادداشتی تحت عنوان «توسعه متوازن گردشگری، ضرورت برنامهریزی امروز و نیاز دنیای پساکرونا» به ضرورت برنامه ریزی در حوزه گردشگری پرداخته است.

- ایسنا/خراسان رضوی معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی در یادداشتی تحت عنوان توسعه متوازن گردشگری، ضرورت برنامهریزی امروز و نیاز دنیای پساکرونا به ضرورت برنامه ریزی در حوزه گردشگری پرداخته است.

یوسف بیدخوری در یادداشت خود که در پایگاه اطلاع رسانی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان رضوی منتشر شده، آورده است: تا قبل از شیوع کرونا، گردشگری و اقتصاد مبتنی بر آن یکی از مهم ترین، بزرگ ترین و سریع ترین بخش های اقتصادی رو به رشد جهان به شمار می آمد و با توجه به ویژگی های منحصربه فرد آن، تنها صنعتی بود که می توانست برای همه طیف های اجتماعی و تخصصی و اقشار مختلف جامعه شغل و درآمد ایجاد کند.

تمام کشورهای پیشرفته در سال های اخیر به صنعت گردشگری ورود جدی داشته و صرف نظر از قابلیت های بالقوه خود در سایر بخش ها همچنان با جدیت به آن به عنوان یکی از اصلی ترین ارکان اقتصادی توجه خاص داشته اند چراکه گردشگری به عنوان یکی از منابع درآمد و ایجاد اشتغال به خصوص در زمانی که سود فعا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توسعه متوازن گردشگری، ضرورت برنامه ریزی امروز و نیاز دنیای پساکرونا

توسعه متوازن گردشگری، ضرورت برنامه ریزی امروز و نیاز دنیای پساکرونا