مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:102020-12-29اقتصادي

گلستان قابلیت پرورش تمامی گونه های آبزی پرورشی کشور را دارد


هر گونه آبزیان که در کشور پرورش داده می شود، امکان تولید آن در گلستان نیز وجود دارد و این موضوع می تواند به عنوان یک ظرفیت در استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

- ایسنا/گلستان مدیرکل شیلات گلستان گفت: هر گونه آبزیان که در کشور پرورش داده می شود، امکان تولید آن در گلستان نیز وجود دارد و این موضوع می تواند به عنوان یک ظرفیت در استان مورد بهره برداری قرار گیرد.

سیدجواد قدس علوی امروز در جلسه هماهنگی نخستین رویداد کارآفرینی نوآورانه در صنعت شیلات و زنجیره تامین آبزیان کشور اظهار کرد: در چند سال اخیر شاهد شتاب توسعه آبزی پروری در استان بوده ایم که این امر نقش به سزایی در توسعه استان نیز داشته است.

وی افزود: پتانسیل یابی در حوزه آبزی پروری یکی از موضوعات قابل تأمل است چرا که استفاده از این پتانسیل ها رونق اقتصادی منطقه را در پی خواهد داشت.

قدس علوی، مجتمع پرورش میگو گمیشان، مجتمع پرورش ماهیان خاویاری گمیشان، پرورش ماهی در دریا و پرورش ماهی با استفاده دو منظوره از آب چاه های مجاز کشاورزی را مهم ترین پتانسیل ها و طرح های اقتصاد مقاومتی استان در بخش شیلات برشمرد.

مدیرکل شیلات گلستان تصریح کرد: نگاه شیلات همواره به حلقه های قبل و بعد زنجیره تولید در تمام طرح های آبزی پروری بوده است چرا که معتقدیم با تکمیل حلقه های قبل و بعد از تولید


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گلستان قابلیت پرورش تمامی گونه های آبزی پرورشی کشور را دارد

گلستان قابلیت پرورش تمامی گونه های آبزی پرورشی کشور را دارد