مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 13:052020-12-29سياسي

راه اقتدار و پایداری نظام بصیرت و دشمن شناسی است


مسوول دفتر نماینده ولی فقیه در سپاه حضرت ابوالفضل (ع) لرستان راه عزت و اقتدار و پایداری نظام را بصیرت، دشمن شناسی و علت تحریم را نفوذ بیان کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از پل دختر ، حجت الاسلام علی درویشی روز سه شنبه در مراسم حماسه عظیم 9 دی در سپاه ناحیه پل دختر اظهار داشت: به دست آوردن امنیت ملی به آسانی نیست و هزینه بر است و امروز کمتر از چهار درصد از بودجه کشور برای دفاع و امنیت ملی هزینه می شود در حالی که  قبل از انقلاب 35 درصد بودجه دفاعی کشور  بود که صرف تامین سلاح و مهمات می شد.

وی افزود: برخی افراد منافق به مردم می گویند ملت ما فقیر است در حالی که سپاه پول را به سوریه و اشاره کرد و یادآورشد: عده ای در جریان فتنه مخالف ولایت فقیه و ضد انقلاب بودند که می خواستند در لفافه به اهداف شوم خود دست پیدا کنند و این مصداق آیات قرآن است که انسان ها را در سه دسته مومن ، مشرک و منافق توصیف می کند.

وی با بیان این که برخی در بعضی بخش ها نفوذی هستند، افزود: کسی که در راس یک مسئولیت در جمهوری اسلامی قرار دارد و انقلابی عمل نکند و به گونه ای موجب بدبینی مردم نسبت به انقلاب شود، باید او را جز نفوذی قلمداد کرد و امروز ما از این دسته افراد کم نداریم منتهی جایی مانند 9 دی با ظهور جریان فتنه ماهیت خود را نشان می دهند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راه اقتدار و پایداری نظام بصیرت و دشمن شناسی است

راه اقتدار و پایداری نظام بصیرت و دشمن شناسی است