مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:502020-12-29ورزشي

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک


ورزشکاران دعوت شده به سومین مرحله از اردوهای آماده سازی تیم ملی کاراته آقایان، تمرینات آماده سازی خود را جهت حضور در مسابقات کاراته وان مراکش در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.

- پس از اعلام نتیجه منفی تست کرونای دعوت شدگان به اردوی سوم تیم ملی کاراته آقایان، تمرینات آماده سازی این تیم با رعایت کامل پروتکل های بهداشتی در آکادمی ملی المپیک آغاز شده است.

ذبیح الله پورشیب، سجاد گنج زاده، بهمن عسگری، امیر مهدی زاده، علی اصغر آسیا بری، صالح اباذری و مهدی عاشوری هفت ملی پوش حاضر در این اردو را تشکیل می دهند که تمرینات خود را زیر نظر سید شهرام هروی به عنوان سرمربی، حسن روحانی و سعید حسنی پور به عنوان مربی و نعیما خواجوی مربی بدنساز این تیم تا 13 دی ماه در آکادمی ملی المپیک پیگیری می کنند.

جزیره کیش و مجموعه ورزشی آزادی میزبانان دو اردوی پیشین تیم ملی کاراته آقایان بودند که خود را برای مسابقات کاراته وان مراکش که یکی از رقابت های گزینشی المپیک توکیو است و در روزهای 20 تا 22 فروردین سال آینده برگزار خواهد شد آماده می کنند.

کاراته ایران در کومیته بخش مردان، در دو وزن سهمیه قطعی المپیک را کسب کرده است که در وزن 75- کیلوگرم بهمن عسگری موفق به این مهم شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک

اردوی آماده سازی تیم ملی کاراته در آکادمی ملی المپیک