مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:302020-12-29سياسي

500 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی در رثای حاج قاسم


ویژه برنامه های مختلفی با محوریت سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی و نقش وی در گفتمان مقاومت از شبکه های استانی صداوسیما با مدت زمان 517 ساعت روی آنتن می روند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی معاونت امور استان های سازمان صداوسیما، سیزدهم دی ماه سالروز شهادت شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی فرمانده سابق نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی است، مردی که مشهور به سردار دل ها بود و صدایش چه نیکو بر دل ها می نشست.

بر این اساس رادیوهای استانی ویژه برنامه های مختلفی را تدارک دیده اند و در حقیقت صدای استان ها همزمان با سالگرد شهادت این بزرگ مرد تاریخ معاصر کشورمان، رنگ و بوی محور مقاومت و نقش سردار در گفتمان مقاومت را می گیرند.

به این ترتیب و از هفتم تا چهاردهم دی ماه و به مدت یک هفته کنداکتور مراکز استانی به پخش برگزیده های نخستین یادواره تولیدات رادیویی مکتب شهید سلیمانی اختصاص می یابد.

در این مدت برنامه های مختلفی پخش خواهد شد که از جمله آنها می توان به پدر فرزند ایران ، با دریا ، کوچ برادر ، آقا شیر ، قاسم زهرا ، بوسه بر ماه ، مرد نبرد ، راوی صادق ، رفیق خوب ما ، سردار دل ها ، روایت عشق ، عقیق سرخ ، ققنوس ایران ، پهلوانان نمی میرند ، شین شهسوار ، سلیمان انقلاب ، ناشنیده ها ، از اکتبر تا ژانویه ، چهل خان ، به شرط عاشقی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

500 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی در رثای حاج قاسم

500 ساعت برنامه رادیویی و تلویزیونی مراکز استانی در رثای حاج قاسم