مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:302020-12-29سياسي

جلسه مجلس تحت الشعاع دخل و خرج دولت


امروز جلسه علنی مجلس تحت الشعاع نحوه هزینه کرد دولت در سال گذشته و پیش بینی هایش از بودجه سال آینده قرار داشت.

از یک سو دولت موارد اصلاحی بودجه را طی نامه ای به مجلس اعلام کرد و از سوی دیگر رییس دیوان محاسبات از تخلفات دولت در اجرای احکام بودجه سال 98 سخن گفت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک، روز گذشته نمایندگان مجلس در جلسه ای غیررسمی به بررسی گزارش کمیسیون تلفیق و پیشنهادات مطروحه درباره لایحه بودجه 1400 پرداختند که جمع بندی این نشست را امروز رییس مجلس قبل از شروع جلسه علنی بیان کرد.

طبق توافق انجام شده در نشست غیر رسمی قرار بود که روز گذشته کمیسیون تلفیق درباره کلیات لایحه بودجه رای گیری کند که به یکباره رحیم زارع سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه بودجه 1400 گفت که این رای گیری به تاخیر افتاده است.

او توضیح داد: تاکنون دولت تصمیم خود را درباره فرمایش مقام معظم رهبری پیرامون تامین 93 هزار میلیارد تومان از منابع صندوق توسعه ملی از محل بودجه عمومی به مجلس ارسال نکرده لذا تلفیق بعد از ارائه این نامه نظر نهایی خود را در خصوص کلیات لایحه بودجه اعلام می کند.

این نامه را امروز دولت به مجلس ارائه کرد؛ علی نیکزاد نایب رییس مجلس با اعلام این موضوع گفت: با توجه به اعتراضات نمایندگان به نحوه تنظیم لایحه بودجه 1400 و پیگیری های رییس مجلس در این رابطه، رییس جمه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جلسه مجلس تحت الشعاع دخل و خرج دولت

جلسه مجلس تحت الشعاع دخل و خرج دولت