مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:202020-12-29سياسي

حمایت از ولی فقیه، حمایت از ولایت معصومین است/ ضرورت نهادینه شدن نهضت آموزش فقه


نماینده ولی فقیه در استان فارس گفت: حمایت از ولی فقیه به نوعی حمایت از ولایت معصومین است و باید در جامعه اسلامی استمرار یابد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، آیت الله  لطف الله دژکام ظهر امروز به مناسبت  یوم الله 9 دی در آیین گردهمایی طلاب و روحانیون که در مسجد خاتم الانبیا(ص) برگزار شد، اظهار داشت: مردم متدین کشور به ویژه استان فارس، بیعت دوباره خود را با اهل بیت(ع) در این روز به اثبات رساندند و به جهانیان نشان دادند که پیرو ولایت و رهبری هستند.

وی  با اشاره به اینکه اینکه ولایت فقیه شاخه ای از ولایت معصوم است، افزود: افتخاری  بالاتر از این  نیست که روحانیت شیعه فردی مانند شیخ فضل الله نوری دارد که فرموده مخالف با حکم صادق آل محمد(ص) حق ندارد چیزی تصویب کند و در این راستا وی همواره مورد احترام و تجلیل امام قرار گرفته است.

آیت الله دژکام بیان کرد: پس از پیروزی  انقلاب  اسلامی به ویژه در فتنه سال 88 ، دست خدا از آستین مردم بار دیگر بیرون آمد و نشان داد که نظام اسلامی در پرتو خداوند متعال به راه خود که همانا رسیدن به انقلاب مهدی (عج) است گام بر می دارد.

امام جمعه شیراز با اشاره به ایام فاطمیه(س) بیان کرد: اگر نور چشم می خواهیم باید به حضرت فاطمه تمسک جوییم چرا که روشنی زمین و آسمان از وجود ایشان است و نیز در روایتی  آمده  که


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حمایت از ولی فقیه، حمایت از ولایت معصومین است/ ضرورت نهادینه شدن نهضت آموزش فقه

حمایت از ولی فقیه، حمایت از ولایت معصومین است/ ضرورت نهادینه شدن نهضت آموزش فقه