مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 12:052020-12-29سياسي

حماسه 9 دی میثاق دوباره ملت ایران با اهل بیت(ع) بود


نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دستیابی به بصیرت را با توسل به اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) در ارتباط مستقیم دانست و تاکید کرد که حماسه 9 دی، - ایسنا/فارس نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز، دستیابی به بصیرت را با توسل به اهل بیت(ع) و حضرت زهرا(س) در ارتباط مستقیم دانست و تاکید کرد که حماسه 9 دی، تجدید میثاق دوباره ملت بصیر ایران با اهل بیت(ع) بود.

آیت الله لطف الله دژکام در مراسم مجازی تجمع طلاب و روحانیون فارس که به مناسبت بزرگداشت حماسه 9 دی در شیراز برگزار شد، با تأکید بر اینکه 9 دی روز حمایت از ولایت و ولایت شاخه ای از ولایت معصوم است، گفت: وقتی از ولایت فقیه حمایت کنیم در واقع از ولایت معصومین حمایت کرده ایم.

امام جمعه شیراز ادامه داد: اینکه یک فقیه حق دارد در امور ما امر و نهی کند و این امر و نهی واجب است اطاعت شود ناشی از جعل امام زمان(عج) و امام صادق(ع) است و این مسئله را ائمه معصومین برای فقیه عادل مبسوط الید در زمان غیبت قرار دادند.

او با تاکید براینکه ایرانیان همواره نسبت به اهل بیت(ع) عشق و ارادت خود را اثبات کرده اند، وجود مقدس حضرت احمدبن موسی(ع) در شیراز و خطه فارس را نشانه ای از همین ارادت دانست و گفت: هر زمان لطمه ای پیش آمد، همت عالی مردان غیور و زنان با ایمان فاطمی در ایران، آن را مرتفع کرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حماسه 9 دی میثاق دوباره ملت ایران با اهل بیت(ع) بود

حماسه 9 دی میثاق دوباره ملت ایران با اهل بیت(ع) بود