مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:352020-12-29اجتماعي

لزوم تقویت زیرساخت های مناسب شهری در رفع مشکلات کهریزک


نشست هم اندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با بخشدار کهریزک پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان برگزار شد.

- نشست هم اندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با بخشدار کهریزک پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان برگزار شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، نشست هم اندیشی مدیرعامل سازمان بهشت زهرا(س) و شهردار حرم مطهر حضرت امام خمینی(ره) با بخشدار کهریزک و دیگر مسئولان پیرامون ارتقا سطح زندگی شهروندان و بررسی راهکارهای موجود در رفع معضلات منطقه ای برگزار شد.

در این دیدار امین بابایی بخشدار کهریزک ضمن تقدیر از مدیرعامل و پرسنل سازمان بهشت زهرا(س) در مدیریت بحران کرونا اظهار داشت: فعالیت در مجموعه بهشت زهرا(س)به ویژه در شرایط کنونی شیوع ویروس کرونا به دلیل خدمات رسانی به خانواده های متوفیان کرونایی براساس پروتکل های بهداشتی و تکریم شهروندان داغدار از جمله کارهای سخت و طاقت فرسایی است که نشان از اعتقاد و باور مسئولان این مجموعه به تقدیر الهی دارد.

وی بیان کرد: به درستی سازمان بهشت زهرا(س) باتدبیر مدیریتی خود، در مقابله با بحران کرونا و ارائه خدمات هوشمندانه به شهروندان تهرانی در ایام کرونا بسیار مجاهدانه عمل کرده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

لزوم تقویت زیرساخت های مناسب شهری در رفع مشکلات کهریزک

لزوم تقویت زیرساخت های مناسب شهری در رفع مشکلات کهریزک