مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:252020-12-29سياسي

اعتبار آزادسازی حریم خانه تاریخی آیت الله بروجردی اختصاص یافت


مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان گفت: 10 میلیارد ریال اعتبار برای آزادسازی حریم و مسیر دسترسی به خانه تاریخی آیت الله بروجردی اختصاص داده شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، سیدامین قاسمی روز سه شنبه در سخنانی اظهار داشت: در نشست مشترک با معاون میراث فرهنگی و مدیرکل دفتر امور پایگاه ها مقرر شد، مبلغ 10 میلیارد ریال اعتبار از سوی وزارت میراث فرهنگی برای آزادسازی حریم و مسیر دسترسی به خانه تاریخی آیت الله بروجردی اختصاص داده شود و مابقی کار توسط شهرداری بروجرد پیگیری و تکمیل شود.

وی با اشاره به ثبت 24 خانه تاریخی بروجرد در فهرست آثار ملی کشور، بیان کرد: خانه های تاریخی بروجرد به عنوان یکی از جاذبه های گردشگری استان نقش بسزایی در رشد صنعت توریسم خواهند داشت.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی لرستان ادامه داد: تعدادی از خانه های تاریخی بروجرد نیز در دست تعمیر بوده که می توان به منظور توسعه گردشگری از آن ها استفاده کرد.

قاسمی در خصوص بافت تاریخی مساجد، بازار سنتی و خیابان های منتهی به این بافت نیز یادآور شد: بهسازی مسیر دسترسی نیز در دست اقدام است که قطعاً با پیگیری مستمر و هماهنگی بین بخشی می توان به نتیجه مطلوب رسید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اعتبار آزادسازی حریم خانه تاریخی آیت الله بروجردی اختصاص یافت

اعتبار آزادسازی حریم خانه تاریخی آیت الله بروجردی اختصاص یافت