مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:252020-12-29اقتصادي

بودجه ای برای برنامه های تحقیقاتی انتقال خون نداریم


مدیرکل انتقال خون خراسان رضوی گفت: در حالی که باید دنبال برنامه های تحقیقاتی و علمی باشیم اما درگیر مسائلی پیش پا افتاده مثل تهیه آبمیوه برای اهداکنندگان هستیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر مجید عبداللهی گفت: به دلیل محدودیت مالی شدید در تهیه اقلام مصرفی دچار مشکل شده ایم و دیگر حتی کیک و آبمیوه هم نمی توانیم به خون دهندگان بدهیم، کمک های هرچند اندک مردم نوع دوست هم نتوانسته است گره ای از از مشکلات این مرکز حیاتی باز کند.

مدیرکل سازمان انتقال خون خراسان رضوی با بیان اینکه جایگاه انتقال خون در سطح بسیار بالایی است که توجه مدیران و مسئولان ارشد استانی و کشوری را می طلبد، بیان کرد: به دلیل محدودیت مالی شدید در انتقال خون استان نفس این مرکز حیاتی به شمارش افتاده است.

مشکلات مالی و کمبودهای متفاوت اعم از تدارکات و نیروی انسانی فراوان چه در قبل از انتشار بیماری کووید 19 و چه بعد از آن، یاری مسئولان استانی و خیرین را برای ادامه حیات این سازمان عام المنفعه طلب می کند.

عبداللهی افزود: توجیهی ندارد در شهر و استانی که انتقال خون آن پشتیبان 61 مرکز بهداشتی و درمانی و تأمین کننده 100 درصدی خون و فرآوده های خونی آن است این همه مورد بی مهری و کم توجهی قرار بگیرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه ای برای برنامه های تحقیقاتی انتقال خون نداریم

بودجه ای برای برنامه های تحقیقاتی انتقال خون نداریم