مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 11:102020-12-29سياسي

پوئم سمفونی «سرباز» شنیدنی شد


از پوئم سمفونی «سرباز» در نشستی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری رونمایی شد.

- از پوئم سمفونی سرباز در نشستی به مناسبت نخستین سالگرد شهادت سپهبد حاج قاسم سلیمانی در سازمان فرهنگی هنری شهرداری رونمایی شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، علیرضا زندوکیلی معاون هنری و امیرحسین سمیعی مدیر امور موسیقی و سرود سازمان فرهنگی هنری، میلاد عرفان پور مدیر دفتر موسیقی حوزه هنری و جمعی از هنرمندان سازنده پوئم سمفونی سرباز در این نشست حضور داشتند.

ساخت سردیس سردار سلیمانی و نصب در بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی در ابتدای مراسم علیرضا زندوکیلی معاون هنری سازمان فرهنگی هنری شهرداری با بیان اینکه این سازمان در چهار بخش، برنامه هنری خواهد داشت، از ساخت سردیس حاج قاسم سلیمانی و نصب در بزرگراه شهید حاج قاسم سلیمانی خبر داد.

مسابقه طراحی نشان سرباز که از سال آینده به هنرمندان برگزیده ای که در طول سال، اندیشه ها، سیرت و راه و روش سردار سلیمانی را دستمایه آثار خود قرار داده اند بخش دیگر این برنامه ها عنوان شد.

زندوکیلی افزود: فراخوان مسابقه طراحی نشان سرباز در روز سالگرد منتشر می شود و به طرح برگزیده جایزه نفیسی از سوی سازمان فرهنگی هنری اهدا خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پوئم سمفونی «سرباز» شنیدنی شد

پوئم سمفونی «سرباز» شنیدنی شد