مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 10:352020-12-29پزشكي

جهاددانشگاهی یزد آموزش های خود را با تخفیف به کادر درمان ارائه می کند


معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی یزد گفت: به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت استان یزد در ایام کرونایی، دوره های آموزشی کوتاه مدت این سازمان با تخفیفات خاص ویژه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان و همچنین خانواده آنها ارائه خواهد شد.

- ایسنا/یزد معاون آموزشی سازمان جهاددانشگاهی یزد گفت: به پاس قدردانی از زحمات مدافعان سلامت استان یزد در ایام کرونایی، دوره های آموزشی کوتاه مدت این سازمان با تخفیفات خاص ویژه پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان و همچنین خانواده آنها ارائه خواهد شد.

احمد افروزیان در این باره به خبرنگار ایسنا گفت: پزشکان و پرستاران به عنون اولین افراد حاضر در صف مقابله با کرونا در کنار سایر کادر درمانی و سلامت بیمارستان ها تلاش های زیادی در درمان و کنترل بیماری و مدیریت وضعیت بحرانی کرونا داشتند و ما در جهاددانشگاهی قدردان رشادت ها، فداکاری و تلاش های کادر درمان هستیم.

وی افزود: پرستاران و کادر درمانی بیمارستان های استان یزد از تخفیف 50 درصدی شهریه دوره های آموزش کوتاه مدت شامل آموزش زبان های خارجی، علوم کامپیوتر، علوم انسانی، حسابداری و مدیریت، کشاورزی، هنر و معماری، پزشکی و فنی و مهندسی در ترم زمستان 99 برخوردار خواهند شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جهاددانشگاهی یزد آموزش های خود را با تخفیف به کادر درمان ارائه می کند

جهاددانشگاهی یزد آموزش های خود را با تخفیف به کادر درمان ارائه می کند