مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:552020-12-29پزشكي

اجرای محکم و بدون توقف طرح بزرگ «شهید سلیمانی» تنها راه پیشگیری از کرونا


رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان گفت: تا پیش از انجام واکسیناسیون، تنها راه پیشگیری از کرونا، رعایت پروتکل های بهداشتی و اجرای محکم و بدون توقف طرح بزرگ بهداشتی شهید سلیمانی است.

-  به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رفسنجان، علی اسماعیلی ندیمی ظهر امروز در جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان با اشاره به وضعیت بیماری کووید 19 در این شهرستان عنوان کرد: تا ساعت هشت صبح امروز تعداد موارد بستری قطعی ابتلا به کووید 19، 23 بیمار و موارد مشکوک 28 مورد است.

رییس دانشگاه علوم پزشکی رفسنجان ادامه داد: در بخش های ویژه تعداد چهار بیمار قطعی داریم و تعداد مواردی که با تشخیص احتمالی بستری اند در آی سی یو  6 نفر است.

غربالگری 160 هزار رفسنجانی در طرح شهید سلیمانی وی با اشاره به اینکه با کاهش فوتی ها مواجه ایم و بعضی روزها هیچ مورد فوتی نداریم، افزود: تست های مثبت کرونا هم رو به کاهش است و تعداد موارد مثبت جدید در روز گذشته 20 نفر در جمعیت شهرستان های رفسنجان و انار شناسایی شدند و از حدود چهار هفته قبل که طرح غربالگری بهداشتی سردار شهید سلیمانی آغاز شده طبق آماری که امروز صبح گرفتیم، 160 هزار نفر از جمعیت غربالگری شدند.

اسماعیلی ندیمی افزود: پس از عبور از بحران کرونا در آبان و آذر، دی ماه نسبتا آرامی را طی می کنیم که دلیل آن اعمال محدودیت ها و رعایت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای محکم و بدون توقف طرح بزرگ «شهید سلیمانی» تنها راه پیشگیری از کرونا

اجرای محکم و بدون توقف طرح بزرگ «شهید سلیمانی» تنها راه پیشگیری از کرونا