مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:552020-12-29سياسي

حفظ هویت کشاورزی و باغات البرز را متعصبانه دنبال کنیم


حفظ هویت کشاورزی و باغات البرز را متعصبانه دنبال کنیم - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، عزیزالله شهبازی در بازدید از جهاد کشاورزی استان که ظهر سه شنبه صورت گرفت، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار سپهبد حاج قاسم سلیمانی، افزود: تلاش های بسیار خوبی در جهت رضایتمندی مردم در این سازمان صورت می گیرد و جامعه هدف گسترده ای نیز دارد.

وی ادامه داد: ارزش زمین در البرز بدلیل آب و هوای مطلوب، همجواری با پایتخت و عواملی دیگر، بسیار بالا است از این رو حفاظت از این اراضی و حفظ هویت باغات و کشاورزی این استان از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

شهبازی با بیان اینکه ارتباط تنگاتنگی با مجموعه جهاد کشاورزی استان دارم، گفت: این سازمان از میزان رضایتمندی بالایی از سوی مردم برخوردار است و کارکنان آن به حق، جهادی وارد عمل شده اند.

وی افزود: مسئولیت مجموعه جهاد کشاورزی در این شرایط سخت تحریم و شیوع کرونا بسی دشوار و خطیر است چراکه تأمین کالاهایی اساسی همچون مرغ و تخم مرغ و محصولات کشاورزی و باغی را بر عهده دارند.

استاندار البرز اضافه کرد: سال گذشته در خصوص توسعه کشت های کشاورزی در البرز طبق مأموریت محوله از سوی وزارت جهاد کشاورزی به میزان 250 هکتار بود که با تلاش های صورت گرفته بر روی 750 هکتار مطالعه صورت گرفت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حفظ هویت کشاورزی و باغات البرز را متعصبانه دنبال کنیم

حفظ هویت کشاورزی و باغات البرز را متعصبانه دنبال کنیم