مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:452020-12-29سياسي

جشن پایان گازرسانی به روستاهای خراسان شمالی در 22 بهمن


معاون استانداری خراسان شمالی گفت: نخستین استان کشور هستیم که در 22 بهمن جشن پایان گازرسانی به تمام روستاهای بالای 20 خانوار را برگزار خواهیم کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، غلامرضا هوایی صبح امروز در نشست خبری که در سالن شهدای دفاع مقدس استانداری خراسان شمالی برگزار شد، با تاکید بر اینکه مهم ترین بخش استان حوزه عمرانی است، اظهار کرد: خراسان شمالی نیاز به توسعه خدمات زیربنایی و عمرانی دارد.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی ادامه داد: علی رغم این که خدمات نظام در خراسان شمالی قابل شمارش نیست اما بسیاری از کارها نشده است.

وی کمبود تعداد کارخانه سیمان، عدم رشد صنعت پتروشیمی خصوصاً در صنایع پایین دستی، کشاورزی، فرودگاه و جاده های استان را از جمله مواردی دانست که دارای ضعف است و افزود: اساس توسعه حمل نقل است اما شرایط فرودگاه بجنورد مناسب نیست و در بخش ریلی اصلاً حرفی برای گفتن نداریم.

هوایی با تاکید بر اینکه باید زودتر استان به راه آهن متصل شود، گفت: اگر کرونا نبود وضعیت عمرانی استان اکنون شرایط بهتری داشت.

معاون عمرانی استاندار خراسان شمالی با اشاره به مشکلات حوزه جاده های استان بیان کرد: از عملکرد مدیریت زیرساخت های استان راضی نیستم و تذکرهای لازم داده شده و اگر تعهدات انجام نشود برخورد می کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جشن پایان گازرسانی به روستاهای خراسان شمالی در 22 بهمن

جشن پایان گازرسانی به روستاهای خراسان شمالی در 22 بهمن