مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:452020-12-29سياسي

استفاده از ظرفیت اعضای کانون های مساجد برای آموزش و تولید بازی های ویدئویی


ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در راستای هم افزایی، همکاری و بهره گیری از امکانات و ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری متقابل برای اجرای طرح ها و برنامه های مشترک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، ستاد هماهنگی کانون های فرهنگی هنری مساجد کشور (فهما) و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در راستای هم افزایی، همکاری و بهره گیری از امکانات و ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری متقابل برای اجرای طرح ها و برنامه های مشترک تفاهم نامه همکاری امضاء کردند.

مراسم امضای این تفاهم نامه با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد فهما و سیدصادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد.

حجت الاسلام ارزانی با اشاره به عضویت بیش از دو میلیون نفر در بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد: این ظرفیت حضور فعال تر ما در حوزه بازی های ویدئویی را ضروری می ساخت .

رییس ستاد فهما گفت: بسیار خوشحال هستیم که امروز این تفاهم نامه امضا می شود تا با همکاری و هم افزایی یکدیگر بتوانیم هم در حوزه آموزش و هم در حوزه تولید محتوا در زمینه بازی های ویدئویی قدم های مهمی برداریم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت اعضای کانون های مساجد برای آموزش و تولید بازی های ویدئویی

استفاده از ظرفیت اعضای کانون های مساجد برای آموزش و تولید بازی های ویدئویی