مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:352020-12-29سياسي

شهید «سلیمانی» برنامه محور بود/ جریان های سیاسی دین خود را ادا کنند


امام جمعه موقت بیرجند با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص خود محبوب شد، گفت: یکی از جنبه های موفقیت «حاج قاسم سلیمانی» که خیلی به آن توجه نشده، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، حجت الاسلام والمسلمین سید محمدباقر عبادی ظهر امروز در مراسم محوری روز بصیرت در حسینیه جماران بیرجند، اظهار داشت: خداوند قرآن را آفریده که بشر راه را گم نکند بنابراین کسی که پیچیدگی های عالم را ببنید به نشانه های خدا پی می برد.

وی با اشاره به مسائل سیاسی و نشانه های موجود در آن، بیان داشت: در مسائل سیاسی هم خداوند نشانه هایی قرار داده لذا پیامبران و اولیای الهی نشانه و آیه ای برای ما هستند تا راه را گم نکنیم.

امام جمعه موقت بیرجند وجود مقدس حضرت زهرا(س) را نشانه راه خدا دانست و تبیین کرد: طبق فرموده خداوند همین کارهای کوچک و زشت انسان، زمینه ساز گناهان بزرگتر او است.

شهید سلیمانی برنامه محور بود عبادی با بیان اینکه شهید سلیمانی با اخلاص خود محبوب شد، افزود: یکی از جنبه های موفقیت حاج قاسم سلیمانی که خیلی به آن توجه نشده، برنامه محور بودن حاج قاسم و تیمش است، به همین دلیل موفق بودند.

وی ولایت فقیه را یک مانور برای ظهور حضرت حجت(عج) دانست و تصریح کرد: کسانی که از ولی فقیه اطاعات کنند از امام زمان(عج) هم پیروی خواهند کردند ولی متأسفانه برخی ها با وجود ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

شهید «سلیمانی» برنامه محور بود/ جریان های سیاسی دین خود را ادا کنند

شهید «سلیمانی» برنامه محور بود/ جریان های سیاسی دین خود را ادا کنند