مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:252020-12-29سياسي

فضا برای همه مردم در حال مناسب سازی است/شهر جهانی نیازمند اعتبار ویژه


فضا اکنون برای همه مردم شهر در حال مناسب سازی است و پروژه مناسب سازی هفت خوان، طرحی به نام معلولان و به کام تمام مردم شهر یزد است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محسن صادقیان پیش از ظهر سه شنبه در جلسه ستاد ملی مناسب سازی که به میزبانی شورای شهر یزد برگزار شد، از نگاه ویژه ستاد ملی مناسب سازی به استان و شهر یزد قدردانی کرد و تشکیل اولین جلسه خارج از پایتخت را نشان از توجه به یزد به عنوان شهر دوستدار معلول و در دسترس دانست.

وی با اشاره به اینکه برنامه های ستاد مناسب سازی در چهار محور سیاستگذاری و برنامه ریزی، اقدامات عملی، آموزش و اطلاع رسانی دنبال می شود، افزود: از سال 92 تاکنون هم در مرکز استان و هم شهرستان ها ستاد مناسب سازی تشکیل شده و شهرهای اردکان و میبد از طرح های شهر بدون مانع از سال 95 در این دو شهر اجرا شده است.

صادقیان از تدوین پیش نویس برنامه استراتژیک استان یزد در زمینه مناسب سازی خبر داد و بیان کرد: نقطه عطف برنامه های شهر یزد، برگزاری جشنواره معلولان بود که این برنامه امروز در قالب طرح هفت خوان تداوم یافته است.

معاون هماهنگی امور عمرانی استاندار یزد ادامه داد: تاکید به شهرداری ها برای ایجاد یک ردیف بودجه خاص برای مناسب سازی همچنین تاکید استاندار به دستگاه ها برای مناسب سازی ادارات و در نظر گرفتن راهکار تشویقی و امتیاز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فضا برای همه مردم در حال مناسب سازی است/شهر جهانی نیازمند اعتبار ویژه

فضا برای همه مردم در حال مناسب سازی است/شهر جهانی نیازمند اعتبار ویژه