مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:252020-12-29سياسي

جزییات استخدام 12 هزار نفر از فرزندان ایثارگران


رییس سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران گفت: با توجه به اینکه بنا به دستور رییس جمهوری تا پایان سال جاری 12 هزار نفر از فرزندان شهدا و جانباز 70 درصد به بالا استخدام می شوند، این میزان جذب فرزندان ایثارگران در هیچ دولتی سابقه نداشته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایرنا، سعید اوحدی روز سه شنبه در سفر به استان بوشهر با حضور در گلزار شهدای این شهر افزود: همچنین با توجه به برگزاری آزمون استخدامی که بزودی برگزار می شود نیز همه دستگاه ها موظف هستند 30 درصد از جامعه ایثارگری را استخدام کنند و اگر دستگاهی تخلف کرد باید پاسخگو باشد.

وی با اشاره به مصوبه مجلس شورای اسلامی درباره تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر گفت: مجلس مصوبه تبدیل وضعیت استخدامی فرزندان شاهد و ایثارگر را ارائه و شورای نگهبان هم این مصوبه را تایید کرد اما برخی نظرهای مشورتی از دستگاه ها منجر به ایجاد ابهام هایی شد که پس از نشست مشورتی با رییس سازمان امور اداری و استخدامی کشور، بخشنامه ای از سوی این سازمان صادر و 90 درصد مصوبه مجلس با این بخشنامه حل شد و مشکلی در این زمینه وجود ندارد.

معاون رییس جمهوری ادامه داد: در باره وضعیت نیروهای شرکتی ایثارگر نیز ابهام هایی وجود دارد که انتظار می رود برطرف شود در این ارتباط سازمان بنیاد شهید و امور ایثارگران نخستین دستگاهی خواهد بو


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جزییات استخدام 12 هزار نفر از فرزندان ایثارگران

جزییات استخدام 12 هزار نفر از فرزندان ایثارگران