مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:152020-12-29اقتصادي

اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر در خراسان رضوی از ساعت 21


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: صنعت برق تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی به کار خواهد بست، در همین راستا اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر بلوارها و خاموشی روشنایی بزرگراه ها پس از ساعت 21 در دستور کار قرار گرفته است.

- ایسنا/خراسان رضوی مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق خراسان رضوی گفت: صنعت برق تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی به کار خواهد بست، در همین راستا اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر بلوارها و خاموشی روشنایی بزرگراه ها پس از ساعت 21 در دستور کار قرار گرفته است.

محسن ذبیحی با بیان اینکه افزایش مصرف گاز در بخش خانگی، محدودیت های جدی در تأمین گاز نیروگاها برای تولید برق به وجود آورده است، اظهار کرد: با توجه به روند افزایشی مصرف گاز در بخش خانگی که با برودت و سرمای هوا، شاهد رشد آن خواهیم بود، در صورتی که هم استانی ها مصارف گاز و برق خود را به درستی مدیریت کنند، شاهد هیچ گونه خاموشی در سطح استان نخواهیم بود.

وی بیان کرد: صنعت برق تمامی تلاش خود را به منظور جلوگیری از بروز خاموشی به کار خواهد بست، همکاری همه جانبه صاحبان صنایع، ادارات و سازمان های عمومی، شهرداری ها و مشترکین برق بسیار موثر و ضروری است، در همین راستا اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر بلوارها و خاموشی روش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر در خراسان رضوی از ساعت 21

اجرای طرح یک در میان روشنایی معابر در خراسان رضوی از ساعت 21