مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 09:102020-12-29اقتصادي

آزادسازی 11 هکتار از اراضی زراعی و باغی رباط کریم


مدیر جهادکشاورزی رباط کریم از تخریب ساخت وسازهای غیرمجاز در این شهرستان خبر داد و گفت: 110 هزار متر مربع از اراضی زراعی و باغی رباط کریم آزاد و به چرخه کشاورزی بازگشت.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار خبرگزاری فارس از رباط کریم، علیرضا حیدری رییس اداره جهاد کشاورزی شهرستان رباط کریم امروز در جمع خبرنگاران اظهار کرد: در راستای اجرای تبصره 2 ماده 10 قانون حفظ کاربری اراضی زراعی و باغی، با حضور نماینده حقوقی و برخی از کارکنان جهاد کشاورزی و یگان محترم انتظامی، 68 مورد تغییر کاربری غیرمجاز اراضی کشاورزی شامل دیوارکشی، بنای غیر مجاز، محوطه سازی واستخر در روستای منجیل آباد شهرستان رباط کریم تخریب و تقریبا 11هکتار از اراضی کشاورزی آزاد شد.

وی در ادامه از مردم خواست، بدون اخذ مجوزات قانونی نسبت به تغییر کاربری اراضی زراعی اقدام نکنند و قبل از اقدام به تغییر کاربری نسبت به دریافت مشاوره به مرکز جهاد کشاورزی مراجعه کنند.

رییس اداره جهاد و کشاورزی رباط کریم تأکید کرد: برای تامین امنیت قضایی و ایجاد پایداری در تولید، اشتعال زایی مولد و توسعه پایداری کشاورزی، با قاطعیت جلوگیری از هرگونه ساخت وساز غیرمجاز در اراضی کشاورزی این شهرستان در دستور کار این مدیریت قرار داشته و با هماهنگی دستگاه های ذی ربط با شدت و قوت هرچه تمام تر ادامه خواهد داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادسازی 11 هکتار از اراضی زراعی و باغی رباط کریم

آزادسازی 11 هکتار از اراضی زراعی و باغی رباط کریم