مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:552020-12-29اقتصادي

یزد اسطوره شهرهای ایران است


معاون عمران و توسعه امور شهری و روستایی وزیر کشور و رییس سازمان شهرداری ها و دهیاری های کشور با بیان این که همه شهرهای کشورمان دارای پتانسیل هستند، - از یزد به عنوان اسطوره شهرهای ایران یاد کرد.

مهدی جمالی ن‍ژاد پس از بازدید از طرح های مناسب سازی شهر و افتتاح طرح هفت خوان معلولان شهر جهانی یزد در جمع خبرنگاران اظهار کرد: هر شهر کشورمان پتانسیلی دارد ولی این پتانسیل در برخی شهرها، متفاوت، اصیل و با اصلالت است و ریشه در تاریخ دارد و مانند شهر یزد، اسطوره هستند.

وی افزود: یزد به عنوان پایلوت شهر دسترس پذیر کشور انتخاب شده و در همین رابطه نیز جلسات متعددی در وزارتخانه های مختلف برگزار شده است و امروز شاهد میزبانی پانزدهمین جلسه پیگیری و هماهنگی و مناسب سازی کشور به میزبانی یزد هستیم.

جمالی نژاد گفت: برای اجرای طرح های مناسب سازی در شهر یزد اعتبارات ریالی بالایی اختصاص یافته و یقین بدانید که شروع بسیار خوبی است.

معاون وزیر کشور با بیان این که مناسب سازی در یزد متناسب با اصالت این شهر و تاریخی بودن آن صورت گرفته است، گفت: این اقدامات انسان محور بوده و در راستای صیانت از شهر و دوام و قوام آن اجرا شده و در آینده نیز شاهد ادامه این روند خواهیم بود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

یزد اسطوره شهرهای ایران است

یزد اسطوره شهرهای ایران است