مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:552020-12-29سياسي

بودجه 1400 «دوسقفی» بسته شود


رییس دیوان محاسبات کشور خطاب به نمایندگان، گفت: در حال حاضر لایحه بودجه سال 1400 در اختیار شما است و اگر کلیات آن را تصویب کردید، بودجه را دوسقفی در نظر بگیرید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، مهرداد بذرپاش در جلسه علنی امروز مجلس شورای اسلامی و پس از قرائت گزارش گزارش تفریغ بودجه سال 98 خطاب به نمایندگان گفت: در حال حاضر لایحه بودجه سال 1400 در اختیار شما است و اگر کلیات آن را تصویب کردید، بودجه را دوسقفی در نظر بگیرید.

وی با بیان اینکه همچنین لازم است به صورت مشروط عمل کنید و از مصارف به منابع بیایید، گفت: وقتی درآمدها در بودجه مبتنی بر عملکرد نیست و باعث کسری بودجه می شود، باید این موضوع را در نظر داشته باشید.

رییس دیوان محاسبات کشور تصریح کرد: سخت گیرانه ترین انتخاب شما برای درآمد، برداشت از صندوق توسعه ملی باشد و به عبارت دقیق تر برداشت از صندوق توسعه ملی و انتشار اوراق را به عنوان انتخاب آخر خود برای ایجاد منابع درآمدی در بودجه در نظر بگیرید.

بذرپاش اظهارداشت: بخش هایی از گزارش تفریغ بودجه در مورد فروش نفت و برداشت از صندوق توسعه ملی محرمانه بود که در صورت موافقت هیئت رییسه، در جلسه ای غیرعلنی به نمایندگان مجلس ارائه خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بودجه 1400 «دوسقفی» بسته شود

بودجه 1400 «دوسقفی» بسته شود