مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:552020-12-29سياسي

حرمت شکنی فتنه گران در عاشورای 88 موجب خیزش ملت ایران شد


عضو هیئت رییسه مجلس خبرگان رهبری با تحسین حماسه گیلانی ها در پاسخ به حرمت شکنی فتنه گران، گفت: حرمت شکنی فتنه گران در روز عاشورا خیزش مردم را به وجود آورد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیت الله سید احمد خاتمی پیش از ظهر سه شنبه در مراسم گرامیداشت حماسه 9 دی در مصلای بندر انزلی، اظهار کرد: حماسه 9 دی امسال مقارن با تجلیل و تکریم از فاطمه زهرا (س) شد که ولایتمداری را به پیروان اهل بیت آموخت و شهیده راه ولایت شد.

وی با بیان اینکه فتنه 88 فتنه ریزشی ها بود، افزود: فتنه 88 فتنه کسانی بود که از قطار انقلاب پیاده شدند اما باید بدانیم این انقلاب به راه خود ادامه داده و به صاحب مقصود خواهد رسید.

آیت الله خاتمی دنیا پرستی را ریشه همه فتنه ها دانست و ادامه داد: فتنه 88 با رمز تقلب در انتخابات کلید خورد و باید بگویم دنیاپرستی ستون فقرات فتنه ها است.

وی با بیان اینکه فتنه گران، دیواری کوتاه تر از مردم برای ضربه زدن به خود مردم پیدا نکردند اضافه کرد: شعار دادن همراه با مردم و هم سنگر شدن با دشمنان اسلام از خصوصیات فتنه گران است.

امام جمعه موقت تهران جبهه فتنه را جبهه سلطنت طلبان و منافقان و رقاصان برشمرد و تاکید کرد: حماسه 9 دی حماسه بصیرت بود و آفرین بر مردم استان گیلان که یک روز قبل از خیزش عمومی السابقون شدند و فتنه گران را زمین گیر کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حرمت شکنی فتنه گران در عاشورای 88 موجب خیزش ملت ایران شد

حرمت شکنی فتنه گران در عاشورای 88 موجب خیزش ملت ایران شد