مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:352020-12-29سياسي

استفاده از ظرفیت 2میلیونی کانون مساجد برای تولید بازی ویدیویی


ستاد هماهنگی فهما و بنیاد ملی بازی های رایانه ای در راستای هم افزایی، همکاری و بهره گیری از امکانات و ظرفیت سخت افزاری و نرم افزاری برای اجرای برنامه های مشترک تفاهم نامه همکاری امضا کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از اداره ارتباطات و امور بین الملل بنیاد ملی بازی های رایانه ای، در مراسم امضای این تفاهم نامه که با حضور حجت الاسلام حبیب رضا ارزانی رییس ستاد فهما و سیدصادق پژمان مدیرعامل بنیاد ملی بازی های رایانه ای برگزار شد، حجت الاسلام دکتر ارزانی با اشاره به عضویت بیش از دو میلیون نفر در بیش از 25 هزار کانون فرهنگی هنری مساجد تصریح کرد، این ظرفیت حضور فعال تر ما در حوزه بازی های ویدئویی را ضروری می ساخت.

رییس ستاد فهما در مراسم امضا این تفاهم نامه گفت: بسیار خوشحال هستیم که امروز این تفاهم نامه امضا می شود تا با همکاری و هم افزایی یکدیگر بتوانیم هم در حوزه آموزش و هم در حوزه تولید محتوا در زمینه بازی های ویدئویی قدم های مهمی برداریم.

وظیفه ما صرفاً به فعالیت در حوزه مساجد محدود نیست و ما باید به عرصه بازی های ویدئویی که امروز جایگاه بسیار مهمی در کشور دارد، وارد شویم.

او افزود: استفاده از ظرفیت های بنیاد ملی بازی های رایانه ای برای آموزش بازی سازی که در ادامه می تواند منجر به تربیت نیروی کار و کسب درآمد شود، برای ا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استفاده از ظرفیت 2میلیونی کانون مساجد برای تولید بازی ویدیویی

استفاده از ظرفیت 2میلیونی کانون مساجد برای تولید بازی ویدیویی