مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 08:052020-12-29پزشكي

کرونا و آنفلوانزا در کمین زنجانی های گریزان از ماسک


سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به کاهش روند بیماری کرونا در استان، برخی از زنجانی ها بی خیال ماسک شدند که این موضوع سبب شیوع بیماری آنفلوانزا و کرونا خواهد شد.

- ایسنا/زنجان سرپرست معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان زنجان گفت: با توجه به کاهش روند بیماری کرونا در استان، برخی از زنجانی ها بی خیال ماسک شدند که این موضوع سبب شیوع بیماری آنفلوانزا و کرونا خواهد شد.

مریم نوبرانی در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کمبود داروی بیماران خاص در استان، اظهار کرد: در تامین داروهای بیماران خاص با محدودیت هایی مواجه هستیم، ولی وضعیت نسبت به ماه گذشته بهتر بوده و معاونت غذا و داروی دانشگاه علوم پزشکی استان همه تلاش خود را برای تامین و دریافت دارو توسط همه بیماران خاص استان می کند.

وی با بیان اینکه تعداد بیماران خاص استان زنجان مشخص بوده و داروخانه ها این افراد را می شناسند، افزود: اکنون به دلیل کمبود برخی از داروی بیماران خاص در استان، داروها به صورت ماهیانه در اختیار آنان قرار داده می شود که امید است با بهبود وضعیت داروها برای مدت بیشتری در اختیار این بیماران قرار گیرد.

این مسئول در رابطه با داروخانه های توزیع کننده داروی بیماران خاص در استان، تصریح کرد: داروی بیماران خاص در شهر زنجان در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کرونا و آنفلوانزا در کمین زنجانی های گریزان از ماسک

کرونا و آنفلوانزا در کمین زنجانی های گریزان از ماسک