مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:452020-12-29سياسي

توهم رفع تحریم ها توسط آمریکا/ غربگراها آدرس غلط ندهند


رییس اداره تبلیغات نیشابور با بیان اینکه رفع تحریم ها به دست آمریکا توهمی بیش نیست، گفت: ملت ایران امروز به خوبی می داند که تحریم ها به دست دشمنان اسلام و انقلاب رفع نخواهد شد.

- به گزارش، حجت الاسلام علیرضا جوانشیری امروز در مراسم 9 دی و یادواره شهدای بصیر روحانی شهرستان زبرخان در محل مسجد جامع شهر درود با بیان اینکه غبار فتنه را فقط با آب زلال روشنگری می توان شست و از بین برد، گفت: ملت ایران بدانند که فتنه ها در راه است و باید هوشیار باشند.

رییس اداره تبلیغات اسلامی نیشابور، دو قطبی کردن جامعه به موافقین و مخالفین مذاکره و رفع تحریم ها و عدم رفع آن را فتنه ای دیگر از سوی دشمنان دانست و افزود: همه بدانند در این کشور هیچکس با مذاکره ای که به نفع کشور و مصالح کشور باشد مخالف نیست اما ملت ایران با تجربه ای که دارد از این پس اگر بخواهد مذاکره ای کند به جای فرستادن ابوموسی ها به پای میز مذاکره، مالک اشترها را خواهد فرستاد.

وی با بیان اینکه رفع تحریم ها به دست آمریکا توهمی بیش نیست، ابراز کرد: ملت ایران امروز به خوبی می داند که تحریم ها به دست دشمنان قسم خورده اسلام و انقلاب رفع نخواهد شد.

حجت الاسلام جوانشیری ادامه داد: اگر غرب زده ها بگذارند و آدرس اشتباه ندهند دفع و خنثی سازی اثرات تحریم به دست توانمند جوانان غیور و دانشمند ایرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توهم رفع تحریم ها توسط آمریکا/ غربگراها آدرس غلط ندهند

توهم رفع تحریم ها توسط آمریکا/ غربگراها آدرس غلط ندهند