مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:452020-12-29سياسي

توضیحاتی درباره دستگیری اعضای شورای شهر ساری و بابل


فرمانده سپاه کربلا درباره پرونده های دستگیری اعضای شورای شهر ساری و بابل و شهرداری ساری توضیحاتی داد و گفت: سپاه به عنوان ضابط قضایی نسبت به دستگیری ها اقدام کرده است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار سیاوش مسلمی پیش ازظهر سه شنبه در حاشیه نشست برنامه های گرامیداشت سردار سلیمانی با بیان اینکه در جاهایی که نهادهای نظارتی به درستی کار خودشان را انجام ندهند ورود می کنیم، درباره دستگیری در شهرداری و شورای شهر ساری گفت: به دلیل عدم ورود دستگاه های نظارتی مجبور به ورود شدیم.

وی ادامه تمام دستگیری ها با ادله و با دلیل و مستند و با نظر شخص بازپرس انجام می شود و ما فقط ضابط هستیم، تصریح کرد: تمامی موارد زیر نظر بازپرس و قانون صورت می گیرد.

سردار مسلمی با عنوان اینکه تمام بازجویی ها با حضور شخص بازپرس صورت می گیرد، ادامه داد: نسبت به مسائل استان کامل اشرافیت دارم و شبه هایی که مطرح می شود، نادرست است.

فرمانده سپاه کربلا در مازندران با اشاره به دستگیری بزرگترین واردکننده نهاده های دامی در استان، اشکال در نظام توزیع را از مهمترین مسائل بیان کرد و گفت: با هرگونه اخلال در نظام توزیع و عرضه برخورد می شود.

وی با اشاره به اینکه پرونده نهاده های دامی همچنان باز است و تاکنون چندنفر دستگیر شده است، افزود: این پرونده در حال پیگیری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

توضیحاتی درباره دستگیری اعضای شورای شهر ساری و بابل

توضیحاتی درباره دستگیری اعضای شورای شهر ساری و بابل