مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:302020-12-29سياسي

تأمین روشنایی معابر برعهده شهرداری نیست/ خاموشی های شبانه بزهکاری ایجاد می کند


عضو شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی گمان می کنند شهرداری تهران در زمینه تأمین روشنایی معابر در وظایف خود کوتاهی می کند، گفت: خاموشی های اخیر معابر در شب سبب بزهکاری می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مجید فراهانی عضو شورای شهر تهران در صحن امروز شورای شهر درباره خاموشی معابر تهران اظهار داشت: این خاموشی چهره شب تهران را به هم ریخته و شهر را برای زیست شبانه به ویژه برای پیاده روها نامناسب کرده است.

  وی افزود: مدتی است که روشنایی های خیابان اصلی، کوچه ها و معابر و  حتی بزرگراه های اصلی کاهش پیدا کرده است و عدم تأمین روشنایی سبب فراهم شدن بستر مناسب برای بزهکاری و تبدیل معابر به فضاهای ناامن و بی دفاع شده است.

  وی ادامه داد: این موضوع امنیت شهر را به خطر می اندازد و تصور شهروندان از شهر تهران نیز تغییر خواهد کرد.

  فراهانی گفت: براساس قانون سازمان برق ایران که مصوب سال 46 است، همچنین آیین نامه نحوه تأمین و تعیین هزینه روشنایی معابر که مصوب همان سال است، هزینه روشنایی معابر توسط شرکت های برق منطقه ای از محل عوارض مقرر بر مصرف برق، تأمین و برداشت می شود.

وی گفت: بسیاری گمان می کنند شهرداری تهران در این زمینه نسبت به و ظایف خود کوتاهی می کند در حالی که تأمین منابع روشنایی معابر برعهده وزارت نیرو و شرکت برق منطقه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تأمین روشنایی معابر برعهده شهرداری نیست/ خاموشی های شبانه بزهکاری ایجاد می کند

تأمین روشنایی معابر برعهده شهرداری نیست/ خاموشی های شبانه بزهکاری ایجاد می کند