مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:302020-12-29سياسي

تهیه پیوست های محیط زیستی و ترافیکی باید مطالبه شورایاران باشد


نائب رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با بیان اینکه تهیه پیوست های محیط زیستی و ترافیکی، باید مطالبه شورایاران باشد، گفت: بافت مسکونی منطقه 3 در معرض تهدید تجاری سازی قرار دارد.

- نائب رییس ستاد هماهنگی شورایاری های شهر تهران با بیان اینکه تهیه پیوست های محیط زیستی و ترافیکی، باید مطالبه شورایاران باشد، گفت: بافت مسکونی منطقه 3 در معرض تهدید تجاری سازی قرار دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، سید آرش حسینی میلانی در دویست و شصتمین جلسه صحن علنی شورای شهر تهران پس از استماع گزارش رابط شورایاری منطقه 3 گفت: شورایاران باید خود را به ابزارهایی که شورای پنجم برای آنها تدارک دیده است، توانمند کنند.

یکی از آنها پیوست ترافیکی ساختمان های بزرگ است.

این پیوست ابزار مهمی است که الزامات مهمی را ایجاد می کند که براساس آن، ساختمان هایی که اندازه شان از حدی بزرگتر می شود، باید دارای پیوست های محیط زیستی و ترافیکی باشند و تهیه آن، باید مطالبه شورایاران باشد.

این عضو شورای شهر تهران با اشاره به سایت شفافیت افزود: شما با دسترسی به سایت شفافیت می توانید تغییر کاربری در پلاک های مختلف را دیده و بسنجید که در محله تان چه خبر است؛ بخصوص منطقه 3 که بافت مسکونی آن در معرض تهدید تجاری سازی قرار دارد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تهیه پیوست های محیط زیستی و ترافیکی باید مطالبه شورایاران باشد

تهیه پیوست های محیط زیستی و ترافیکی باید مطالبه شورایاران باشد