مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 07:102020-12-29سياسي

برگزاری آزمون های نوبت اول دانش آموزان شهرستان بویراحمد به صورت مجازی


معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد از برگزاری آزمونهای نوبت اول به صورت مجازی خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از یاسوج، حمید لقمانی فر درجلسه شورای دبیران هنرستان کشاورزی آیت الله ملک حسینی با تسلیت ایام شهادت حضرت فاطمه الزهرا (س) و یکمین ساگرد شهادت سردار دل ها شهید سلیمانی گفت: امسال سال تحصیلی متفاوتی را آغاز کردیم که به دلیل  ویروس منحوس کرونا   و حفظ سلامتی دانش آموزان، آموزش در شرایط فعلی از طریق فضای مجازی در سامانه شاد دنبال شد.

 معاون آموزش و پرورش بویراحمد در خصوص نحوه آموزش در شرایط کرونایی با اشاره به شبکه اختصاصی آموزش و پرورش شاد گفت : ممکن است شبکه شاد ضعف هایی داشته باشد اما وزارت در حال رفع این اشکلات است ضمن اینکه بیان این نکته لازم است که فرهنگیان از شبکه های غیر ایرانی فقط می توانند در حد مکمل و در صورت ضرورت استفاده کنند .

لقمانی فر مدرسه تلویزیونی  را فراگیرترین نوع آموزش در شرایط کرونایی دانست و گفت: در مدرسه تلویزیونی طبق برنامه از اساتید با تجربه و از آخرین روش های فنون تدریس استفاده می شود که برای دانش آموزان بسیار مطلوب خوهد بود.

معاون آموزش متوسطه آموزش و پرورش شهرستان بویراحمد در بخش دیگری از سخنانش گفت: برای برخی دانش آموزان  که به دلایلی امکان استفاده از فضای مجازی و ت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری آزمون های نوبت اول دانش آموزان شهرستان بویراحمد به صورت مجازی

برگزاری آزمون های نوبت اول دانش آموزان شهرستان بویراحمد به صورت مجازی