مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 دی 1399 ساعت 06:452020-12-29اقتصادي

درخواست رفع مشکل شماره گذاری و فروش خودروهای دولتی


استانداری مرکزی به منظور رفع مشکل شماره گذاری و فروش خودروهای دولتی، درخواست بررسی موضوع در هیات دولت و ابلاغ یک رویه واحد به دستگاه های اجرایی را ارائه کرده است.

- استانداری مرکزی به منظور رفع مشکل شماره گذاری و فروش خودروهای دولتی، درخواست بررسی موضوع در هیات دولت و ابلاغ یک رویه واحد به دستگاه های اجرایی را ارائه کرده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از پایگاه اطلاع رسانی دفتر هیات دولت، آیین نامه اجرایی ماده (8) قانون هوای پاک که به موضوع تعیین سن فرسودگی و بیمه انواع وسایل نقلیه موتوری می پردازد، دو سال پس از تصویب و بنابر رأی عمومی دیوان عدالت اداری و با این استدلال که علاوه بر شاخص سن خودرو، راه های دیگری جهت احراز شرایط قانونی لازم برای ادامه فعالیت خودروها از جمله آلاینده نبودن وجود دارد و بنابراین از رده خارج نمودن خودروها صرفاً با رسیدن به سن مندرج در آیین نامه مزبور، صحیح نیست، ابطال شد.

با توجه به ابطال آیین نامه فوق، سازمان حفاظت محیط زیست پیش نویس جدیدی را برای آیین نامه مذکور با رویکرد افزایش نظارت بر معاینه فنی، تدوین و به هیئت دولت ارائه نمود.

علاوه بر این، مطابق قوانین و مقررات مربوط به نحوه فروش خودروهای دولتی، دستگاه های اجرایی به منظور تعیین قابلیت یا عدم قابلیت شماره گذاری خودروهای دولتی جهت اخذ مجوز


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

درخواست رفع مشکل شماره گذاری و فروش خودروهای دولتی

درخواست رفع مشکل شماره گذاری و فروش خودروهای دولتی